hejhejhej

Jag är snuvig och har vänt på dygnet.
Det är inte det optimala, men inte jättedåligt eftersom jag jobbar kväll imorrn också. Är uppe till 3- sover till 13. Oj det är kanske lite länge?
Hur länge ska man sova?
8h?
hmm..
Om jag går och lägger mig om en halvtimme då, vid 3, då borde jag vara redo att vakna vid 11 alltså?
Jag ska ställa klockan på 11 imorrn och gå upp då.
Okej.
Nu ska jag tvätta fejjat och borsta tänderna.

Jag har insett att min blogg är så jävla tråkig.
Jag skriver ju aldrig om nåt annat än vad jag gjort den senaste tiden. Så jävla trist.
Jag borde skriva mer om vad jag tycker om saker, som jag gjorde förr.
Typ vad jag tycker om för killar.
Fast jag har ju inte varit jätteaktiv med det här med killar på ett par månader nu så det känns inte som jag har nåt att säga där.
Såg en söt kille utanför ica idag, men när han tittade på mig så blev jag generad för jag glodde och nästan sprang därifrån.
Det är så jag beter mig nu för tiden. Det är nog inte så konstigt att jag har det torrt om man säger så.

Ähh Hörrni snart är det fan semester!
Så jävla gött det ska bli med thailand med Ussa!
ingen jäffla snöjävel.
Är redan trött på skiten.
Fast ändå ganska sugen på att testa skidbacken som finns här. Skistar eller vad det står på kullen.
Sjukt sugen! ska fråga Ussa om hon är på.
Herrå.

Har sagts
Kluddrat av: bosse

ja de vore ju askul med skidbacken alltså!

2012-12-07 @ 21:26:17

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0