Hittar inte kamerasladden

Så jag kan inte lägga upp bilder här än. Jag är trött idag, och va det igår. Jag vet inte vad som händer just nu men det är både mycket och inget. Såg en bild på fb som gjorde att det skar lite i hjärtat nyss, fast det inte borde det. Det borde inte det för det är inget, men det gör det ändå. Känner mig lite emo. Vill färga håret blått. Men tror inte jag kommer få ligga då. Av nån anledning. Jag önskar att jag vinner asmycket pengar. Sådär mycket så man kan göra vad man vill. Jag vill jättemycket olika saker så det skulle iofs bli svårt också. Jag vill ha fred på jorden t.ex. Det är sjukt svårt. Sen vill jag bo på ett hotellpenthouse i new york en månad, och göra stan. Lite lättare att fixa än världsfred kanske. bo i Thailand i ett hus på stranden. Helst på en egen ö. Ha en betjänt. Åka i förstaklass på ett flygplan. Fettsugning kanske. Fucking färga håret blått iaf för har man pengar så får man ligga för det. Gå på disneyworld och Harry potterworld. Försöka träffa Jenna marbles. Spela in musik och göra en awesome musikvideo med Phree. Gå in på en sjukt dyr affär och göra en pretty woman. Köpa alla appleprodukter som jag vill ha. Ha ett eget gym. Tatuera mig lite till. Fixa naglarna, dom ser Fucking förjävliga ut. Hjälpa Robin med arbis, vad som än behövs hjälp till. Festa. Resa runt runt runt. Anställa nån som städar och lagar mat åt mig, och säkert asmycket mer saker men nu är jag trött och ska sova herrå.


Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0