Att lätta på trycket.

Ibland behöver man bara gråta för att släppa på spänningarna.
När det varit mycket going on så är det skönt att bara sätta på en skitsorglig film och ba TJUTA.
Nu närjag kom hem sent som fan från stockholm från en jävligt lång jobbdag, så är det så jävla skönt att dom visar "2012" på 3:an.
Jag gråter som en kossa till den.
Det har inte varit speciellt jobbigt eller nåt på jobbet men när man är så här trött som jag är nu så vill man bara gråta, och det är så skönt när man får det.
Ville bara säga det.
Hare gött, hej.

Har sagts
Kluddrat av: Mirsch

Hon som har tagit den bilden på gråtande flickan hade jag ju

Praktik hos i LA :)))

2012-03-26 @ 23:59:54
din blogg eller nåt annat kul: http://Www.josefinmirsch.com

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0