Blir kompatibel, som chefen skulle ha sagt.

Jo, jag har ÄNTLIGEN fattat hur man får igång det här med iCloud och Bildström, som faktiskt är helt fantastiskt bara det fungerar!
här till expempel kan jag nu lägga upp en bild jag tagit med telefonen, fast inte lagt in i datorn, med datorn, för den finns här ändå med hjälp av icloud!
En bild på Robert och Diana när vi lagade köttfärsbiffar!
Snart kommer en ny het header!! Wohooo!!

Ibland börjar mina tankar sväva ut för långt.
Igårkväll så fick jag ordet Saturn på draw something, och då började jag tänka på rymden.
När man tänker för länge på rymden blir man fan rädd.
Vad finns där ute liksom??!!
Nån sa på radio häromdagen att om det fanns en annan civilisation där ute, och dom skulle få syn på jorden fast dom befann sig, jag vet inte exakt hur långt bort, men jävligt långt bort, så skulle dom se jorden som den såg ut på typ istiden, för att dom är så längt bort!
Jag blir helt störd i huvet på sånt här, det kan ju inte stämma!
näe.
herrå

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0