Kollage in the making

Gör kollage igen!
Detta är något jag snappat upp från min vän Maya (mayka.se), vilket jag tycker alla borde göra mer! Det är väldigt kul och det funkar om man vill visualisera och göra framsteg!
Toppen!

Här är mitt senaste kollage, håller på att göra ett till nu, för jag kände att allt inte fick plats!
Det här kollaget innehåller resor till både tropiska platser och new york, träna, vara hälsosam, känna mig vacker och kärlek!

Ibland behövs ett kollage med mest vackra bilder. Och det är vad jag ska göra nu. Det kommer säkert slinka in några visa ord ändå.

Man måste omringa sig med vackra saker för art känna sig glad och tillfredsställd.
Jag tror det är därför jag trivs så bra i min lägenhet, för jag tycker den är så fin!

Har börjat läsa en bok av Kay Pollack också, som jag lånat av min vän Diana.
"Att växa genom möten" heter den och den är väldigt lärorik!
Det är mycket som the secret men mer specifik på hur man ska bete sig mot och behandla andra för att själv känna sig fri, och även hur man själv tar ansvar för hur man känner.
Väldigt bra liten bok!





Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0