ArbisArbisArbis....

Jag är på Arbis hela hela hela dagarna.
Idag var jag på Arbis från 11 till halv 10. Jag är jättetrött.
Imorrn måste jag dit mega tidigt igen, och jobba. Ligger efter som faaan.
Dock börjar jag känna att jag har lite mer koll. Det känns bra.

Jag är typen som stänger av och skiter i allt när jag blir stressad. Sen helt plötsigt kan jag allt ändå.
Ussa är likadan.
Jag var tvungen att invertera sminkförådet förrut, Ussa gjorde mig sällskap.
Det kan va lite läskigt att vara helt ensam kvar på teatern på kvällen...
Inverteringen tog typ 2,5 timmar, helt snurrig.

Nu måste jag skriva ner lite grejer, sen ska jag SOVA.

Hann knappt ens prata med Jimmy idag :( han var också jättetrött och gick o la sig vid typ 7.
HEJDÅ

En ball bild på Ussa, mig och mamma förrförra vintern, på besök hos Stockholmsgrannarna som för tillfället hade en för stark lampa i köket så dom tog fram ett gäng solglajjer alla fick dra på sig.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0