Bli frisk då din lillaaa.....

jävel.

Jag är trött på att va hemma.
Idag skulle jag gå ner på stan och köpa mig en kabel som man kopplar mellan tv:n och datorn, så man kan se på voddler på tv:n. Tro fan att jag köpte fel jävla kabel för 200 spänn.
Skitfan.

Blev snurrig och febrig av att gå runt på stan. Var ändå tvungen att gå till Arbis för att provsminka lite.
Det blev dåligt. Är seg på handen när jag är sjuk.

Nu fick jag ett sms av THE BOSS.
"sminkprov imorrn kl 4".
Jag skrev "okej".
Imorrn får jag fan gå till jobbet även om jag mår dåligt på morgonen.
Jag får ju inget gjort annars.
Har glömt min rackarns plattång i perukmakeriet också.

Jag saknar Jimmy. Han ska jobba hela julen. :(
Suck.

Har vitlöksmak i munnen.
blä.

Här är en härlig bild som jag älskar.

Ussa jag och geten, en härlig vårdag.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0