Fan

Jag tänkte gå till jobbet men jag hade feber när jag vaknade, helt snurrig.
Jag är så jävla trött på det här!!!
Jag har varit sjuk från och till i 3 månader nu! Faaaaan.
Jag blir stressad, jag har ju massa peruker att fixa!!!
Ååååhhhhhh......
Jag ska gå till perukmakeriet nu vid 2 i allafall för just nu mår jag bättre än vad jag gjorde imorse.
Hoppas det inte blir värre när jag går ut i kylan bara.
Har garderat mig med tjocka sockar och ska dra på underställströjan.

Det känns som min kropp består av snor.
Har även ont i käken. har haft det nu i nästan 4 veckor, sen jag käkade ett knäckebröd.
Kan inte tugga ordentligt på högersidan, det gör ont.

Vilken jävla klagoblogg.
HÄPP!

lite bättre än var jag åstakom igår.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0