Fest igår då.

Först skulle jag och Tove firat Linda hemma hos henne, men hon banga för att festa med sina klasskompisar istället. Snopet, tänkte Tove och jag och bestämde oss för att festa hemma hos Ussa istället.
Ussa och jag gick först på stan och så skulle Tove komma till stan och möta oss, men klyven som hon är gick hon hem till ussa dirr istället, fast vi va på stan. Där fick hon sitta och vänta puckot.
Sen kom jag dit, Ussa skulle se en teater först.
Så vi började klyva, kollade på roliga youtubeklipp och sånt. Drack vin och cider.
Sen kom Ussa hem och var jävligt på G. Tog med sig massa vänner så det blev lite ordentligt.
Skitbra tyckte jag.
Sen gick vi till Huggan. På vägen pratade Ussa i fonen med Gustav och fick oss uppskrivna på listan till Otten också. Jag skrattade.
När vi klyvt ett tag på Hugo, så klöv Ussa och jag upp till Otten. Ussa var där för första gången, och tyckte det va SKITBALLT att gå förbi kön. Det var skitballt. Ha.
Vi hade svinkul på Otten för vi va inte som alla andra (alla andra-"åååh-jag-måste-va-snygg-brudar).
Vi dansade fult och fick gratisdrinkar i baren. Faktiskt. Det var rätt flashigt.
Sen klöv vi ner till Hugo igen.
Så träffade jag på PorrSara som jobbar på strippklubb.
Japp, jag följde med henne till jobbet. Men det var lite creepy där så jag drog efter en stund. Men det va coolt.
Vaknade med rejäl huvudvärk. Fruktansvärt.
Hittade en bok i min väska som jag tydligen fått av nån. "Konsten att ragga på krogen".
Moster har ringt 100 gånger och vill komma hit och få sina döttrar klippta. Jag vill inte, jag är bakis.
MÖF.
Här är bilder från igår.









Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0