Hemma igen!

Sååå då va man hemma igen! Det va ett jättefint dop, kort men väldigt fint. Inte det traditionella med präst och sånt (som jag Ogillar strongt), utan bara ord rakt från hjärtat och ett halsband som avslut. Isole heter hon! Jättefint! Sen käkade vi vegansk smörgåstårta och chillade. Jag var inte så jättesocial, men jag känner att jag är påväg att bli sjuk och har varit hängig hela dan. Blä. Hoppas det inte är grisfebern. Har ju inte tagit den där spruuutan.
:S

Jag har fått förfrågan om jag inte kan lägga upp fler bilder på min otroligt heta boyfriend, så atteee....



<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Har sagts
Kluddrat av: sara

jäj! vet du vad?! trodde inte jag skulle sägat meen...jag gillar faktiskt hans tatto! :)

2009-12-15 @ 15:59:02
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0