JAPP

Japp Japp Japp.

Hemma från ännu en tolvtimmarsjobbardag.
Pust.
Imorrn är det påt igen baaaaaa...
Då är det genomdrag med smink.
Måste fixa klart sminklådor till alla och HOPPAS alla sett mejlet om sminkschemat.
Annars går min plan åt helvete.
bajs.

Jag tycker synd om Jimmy, han har inga bra skor så hans fötter mår jättedåligt nu. han har jätteont.
tappar naglar och grejer.
Jag tycker han ska dra in på ciggen en vecka eller nåt, så har han ju råd o köpa ett par skor.
Han säger att han dör utan cigg. Jag säger att han dör med cigg.
YES nu kom "jag blir hellre jagad av vargar" på!
Min nya favorit.
Vill ringa Jimmy, men han sover nog.
suck.
Ååååååååååh vad glad jag skulle bli om han kunde komma på nyår. Men han ska spela in med sitt band då.
Han skulle kunna se La cage då också.

Nu är klockan 11 och jag måste äta nåt innan jag går och lägger mig. Har inte käkat sen halv 1.
PUSS

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0