OJOJ

Har ju inte skrivit på hundra år!!!!!!

Har hänt grejer ska ni veta.
Jobbar som en dåre och nu över julen har jag varit hemmahemma.
Kan inte lägga upp några bilder iaf för kameran glömde jag där hemmahemma.
Bajs.

Var ute och klöv igår iaf, det va skitkul. Träffade EMMA! har inte träffat henne sen förra juldan!
shit.
Har fått en iPhone som jag leker med hela tiden.
Burr, här äre kallt.
Mucken är hemma, hon sover hos mig på golvet.
alltså inte just nu, utan ja.
Just nu är hon ute och slirar nånstans med Ussa. vettefan vad dom håller hus.

Har laddat ner massa musikinstrument till iphonen som jag har lekt med i över en timme.
Jag har typ guitarrhero i telefonen!!! HELT JÄVLA UNDERBART.

Nu ska jag sova men man skulle väl kunna sammanfatta den här helgen så här:

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0