Sjuk vare eller? Aa.

Japp, säger att man är påväg att bli sjuk blir man såklart det.
Har varit vaken och hostat sönder halsen hela natten.
Orkade inte gå till jobbet, va ju vaken som sagt, så jag lyckades sova lite grann imorse, men vaknade snart av en dröm som var så att jag blev avskedad för att jag hade jobbat för mycket. Helt sjukt.

Igår när jag gick hem från tåget så hade det tydligen gått sönder nån vattenledningen eller nåt i haga, så det rann vatten längs hela norra promenaden, och när jag kom upp till polishuset så hade det flytit upp massa bajs-slamm ur ett avlopp vid vägen!!!! BLÄÄÄÄÄ!!!!
Det såg jätteäckligt ut.

Idag ringde mamma och frågade om jag behövde nåt för hon va inne i stan. Det var väldigt lämpligt eftersom jag är sjuk. Jag hade tänkt att ta en tripp till OBA (en liten turkaffär typ 20m ifrån mig) för att åtminnstonne klyva toapapper, men då handlade mamma massa grejer till mig! Det var skönt. Så kom hon hem med det till mig och så åkte vi och köpte pizza och tog med till Ussa, som också ligger hemma och är sjuk.
Typiskt, självklart blir vi sjuka samtidigt. Det är mycket synd om oss just nu.
Mamma köpte medecin till mig på apoteket också. Mmmm. Mamma är bra.

När jag kom hem tänkte jag att jag skulle kolla om det fanns nån tvättid snart, och mycket riktigt så fanns det en direkt så jag gick upp och hämtade kläder som jag stoppade in.
Ska hämta den om typ 20 minuter. Jag har tappat bort min torkrumsnyckel så jag måste hänga upp all tvätt i lägenheten. Jobbigt.
Jag mår bajs, mitt huvud vill sprängas och musklerna i min rygg vill döda mig.
Min hals vill inte finnas.

Här sitter jag och lyssnar på världens bästa låt:

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0