Hej, hej, hallå dagboken.

Idag var det extremt lite att göra på jobbet.
Skulle ha hjälpt Ferras med svenskan, men han kom aldrig så...skyll dig själv.

MEGAFINT VÄDER IDAG! HURRA! IGÅR MED! HURRA!
Åt lunch i solen på stentrappen till Teatern och lyssnade på p3 i mobilen. Mmmmm....

När jag slutat ringde jag Boussan och så skulle vi klyva lite mellis i solen.
När vi kom till Ica träffade vi på Muck, som hänka på och pratade om äckliga problem.
Jag har inga problem. Just nu.

När vi suttit utanför ica och klyvt varsin ica-fika och ussa konstaterat att det bara är snygga tjejer som sitter på Fräckas uteservering, så beslöt vi oss för att hitta ett soligare ställe, så vi klöv upp till Campus och satte oss på stentrappen där, medans Muck gick in och lånade en bok på campus-bibblan. Lortsverige..?
Efter ett tag tröttnade vi, jag gillar ju inte när fåglar flyger över en och det gör dom överallt där vid campus, så ville Ussa att jag skulle följa med henne hem och städa balkongen.
HAHA Hell no.

Jag gick till natilus och sprang i hundra år istället.
Fy fan va trött jag är i benen. När jag va klar stod det attt jag brännt 600 kalorier. WHOPPA!
Kände mig sjukt duktig.
Det känns jävligt bra att springa på ett löpband samtidigt som man kollar på Biggest Loser på tv.
Motttiiivvaaatiiiooonnnnn!

Sen gick jag hem och åt ölkorv.
Nä nu går jag o döschar.
HÄJ.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0