Hola, sne-sko.

Hejhej
apprå det här med fotas med kändisar.
Vem skulle ni vilja fotas med?

Jag känner att väldigt många skulle vilja fotas med typ Lady Gaga eller nån sån typ av kändis men JAG, låg och filosoferade över detta igårkväll, efter den här turbulenta dagen på hageby centrum.
Då, igår, så fick vi ju fotas med massa folk som ville ha med oss på bilder tillsammans med deras barn osv. Jag fick tillomed hålla i en bäbis (så jävla överdrivet, men vad gör man?!) så mamman kunde ta en bild på mig och bäbisen.WACKO.
Hur-som-helst, så kände jag att efter 3 timmars fotograferande av mig och folk jag aldrig ens sett förrut var NOG.
Det var sjukt jobbigt och irriterande, vi skulle ju bara gå runt och titta i affärer.
Jag tror jag och Tina fastnade inne på Mist i minst en halvtimme för att folk gick förbi och såg att folk fick ta bilder på oss så dom bildade nästan kö för att fotas med oss där inne. Undrar vad expediterna tyckte om det :S
Det här måste va så jävla tröttsamt för kändisar. Vilket jävla tålamod!
Jag fattar varför Britney went crazy och klöv sig i några månader (eller vare år? whatever).

Men jag känner inte att jag har nåt större behov av att bli fotad med nån kändis om jag ser en, MEN jag har ETT undantag.
Skulle jag se Claes Eriksson, Skaparen och manusförfattaren till Galenskaparna, skulle jag utan tveka gå fram och berätta vilket geni han är.
Visst han är ju också en sån som säkert får höra det varje dag och han är säkert också SKITTRÖTT på det men, och jag skulle säkert känna mig jättejobbig som gick fram honom så, men jag skulle känna mig så komplett.
Han är så jävla bra.
Jag skulle be honom om jag inte fick ta en bild på oss när vi gör den här minen:


Här är ett av mina favvofavvofavvoklipp med Claaaaesss... Andra delen av "Himla Hamlet", när Knut byter ut replikerna och allt bli kajko och askul!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0