Jävla idiotjävel.

Vi går till hugo, ånej det är nån slags jävla rnb-kväll? skitsamma vi klyver ändå.

En äcklig jävla kille ställer sig och gnuggar sara och eve bakifrån på dansgolvet.
Jag, ussa, G plus 2 kompisar till G försöker avleda äckelkillen från sara och eve eftersom dom TYDLIGT visade att dom ville att han skulle dra, och killen FREAKAR.
Han blev helt jävla cp och började juckdansa och kasta runt med armarna som en jävla idiot och vi börjar såklart skratta åt honom. Så helt plötsligt så skallar killen G. WTF?!
G går till vakten och säger till direkt, men vakten börjar hålla på med G istället för han är trög och inte ser NÅNTING.
Under tiden kommer killen fram till mig och börjar jucka mot mitt ben, och jag blir jävligt arg och puttar bort honom och säger "va fan gör du!?", han kommer mot mig i juckposition igen och jag blir så jävla förbannad, så jag tar fart och knäar honom i skrevet så hårt jag kan.
Han stannar upp och gör en "oh-you-did´nt-min" och spottar mig i ansiktet. Lämnar dansgolvet.
Sånt händer inte på en vanlig hugo-kväll.
Det GÖR inte det.
Sånt händer när det är RNB-KVÄLLAR. = what?

Innan killen lämnade dansgolvet gör han en skära-av-halsen-gest mot hela vårt gäng och säger "Mina kompisar!" och drar.
Vi vågade inte gå därifrån ifall han skulle stå där ute med sina kompisar sen, så vi sa till vakten och så fick vi gå ut bakvägen.
Fy fan vilken jävla idiot.

Dock känner jag mig jävligt nöjd med knäandet. Den satt som en smäck.

Har sagts
Kluddrat av: Jocke

Vilket cp. hur känndes det att knäa honom? det är ju något man har velat pröva hur länge som helst..

2010-04-05 @ 20:57:49
Kluddrat av: haha

HAHAHAHAHAHAHHA så jälva kul

2010-04-05 @ 22:11:14
Kluddrat av: BättanBäst

Det var FETT JÄVLA NAJS att knäa äcklet ;)

2010-04-05 @ 23:17:23
din blogg eller nåt annat kul: http://klyv.blogg.se/
Kluddrat av: Alice

Men herreguuud!! Fan vilket äventyr! WOOOW

2010-04-11 @ 13:53:56
din blogg eller nåt annat kul: http://alicedockner.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0