låtar med känslor

Kär: Minnen av aprilhimlen- Håkan Hellström
Porra: Skinny Little Bitch- Hole
Party: Telephone- Lady Gaga ft. Beyonce
Fuck You: Irreplacable- Beyonce, Fuck you- Lily Allen, Bimo- Lambretta
HAHAHA: Kalle Kotte- Galenskaparna och Jag blir Hellre Jagad av vargar- Orup
Hångel: Let´s get it on- Marvin Gaye
Mys: Better Togheter- Jack Johnson och Ack, Sundbyberg- Oskar Linnros
Trottslåten: Hitler in my Heart- Antony & The Johnsons
PirrPirr: Mitt Gullbergs Kaj Paradis- Håkan Hellström, Kiss me- Sixpence Non The richer
Gråta: Om du lämnade mig nu- Lars Winnerbäck och Miss Li, High on you- Miss Li, Use somebody- Kings of Leon och Allt med Tom Waits.
Pinsamt att man faktiskt gillar: Low- Flo Rida ft. T-pain, Allt med Taylor Swift, och all schalger från 90-talet och BAKÅT.
Låten man aldig kommer tröttna på: Always where I need to be- The Kooks.


Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0