Let me present you...*drumsolo*....

MY FRILLS, genom tiderna.

Okej, Japp jag var rödtott redan länge sen. Jag gissar på nån gång mellan 8:an och 9:an om jag inte tar fel?

Sen i 9:an..  En helt vanligt lugg. brunt tråkigt.

Som sagt det var tråkigt, så jag testade på dreads. Detta är alltså fortfarande i 9:an.

Slutet av 9:an kapade jag av skiten och hade jävligt snyggt svart page.

Sen gjorde jag ett misstag och försökte blondera det (!?) Det sket sig och blev kajko helt enkelt.

Här har vi mig i ettan på gymnasiet. Svarta luggen är tillbaks fast nu lite längre förövrigt (har uppsatt på bilden)

I 2:an, långt blondt hår! "estet"-sne-luggen.

Klippte av det IGEN. Sneluggen är kvar. Anledningen att jag klippte av det va för att jag piercade mig i nacken och ville att det skulle synas. Hittar dock inga bilder på det just nu!

Klöv i en svart slinga Nån gång i april i 3:an tror jag.

Sen blev det så här, strax innan student och bal oDÄ. Hade denna frilla i över ett halvår, HÖR OCH HÄPNA!

Ja i november 2007 åkte jag till thailand och kom hem och såg ut så här i januari 2008.

typ april 2008?

Sen i Maj eller juni tror jag det va, klöv jag bort dreadsen och blonderade det igen. hade nån trist mellanfrilla forever.

TRÅKIG BLOND MELLANFRILLA. BLä.

Jag va så trött på det för det växte ALDRIG ut, det gick bara av, för det va så slitet efter dreadsen, så jag satte jämt upp det så här.

Tröttande på att sätta upp håret och klippte lugg för att kunna ha nån slags frilla. Blev ganska snyggt. typ september oktober 2008

Kom på att blonderingen sliter som fan på håret med och det kanske va därför inte skiten ville väsa ordenligt, så jag klöv i en lite mörkare färg.

Försöker tvinga det att se långt ut...

PALLA ORKA LÅTA SKITEN VÄXA UT DET KOMMER JU ALDRIG! Jag klipper mig kort hela jävla tiden. Den här frillan klipptes i november 2008

Hade lite extensions på ena sidan ibland. Annars hade jag den här tråkiga frillan dölänge, min egna hårfärg.

Gjordet lite mörkare, tröttande på min egan råttfärgade skitfärg. Här är jag helt färdig i käften med så detta måste va i juni/juli 2009.

augusti/september, lite längre hår på ena sidan, men rakat på andra!

Fräste till det lite i december, och färgade det brutalorange (LOVED IT, SAKNAR!)

När det orangea blev dassigt, så hade jag inte råd att färga om det hos frisören så jag köpte den rödaste färgen jag kunde hitta på hårvårdsbaren och klöv i. Kammar numera mittbena så side-cutten inte syns. Den är by the way snart ikapp resten av håret.

Ja så här ser jag ut nu typ.

Eller ja, inte just precis EXAKT nu, för jag testade nyss att locka håret med locktång.
Ser rätt knöligt ut, men jag får väl fixa till skiten med nån sjal eller nåt imorrn.
:S
THERE YOU GO!

Har sagts
Kluddrat av: sara

jag gillar den svarta slingan

2010-05-02 @ 19:45:51
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/
Kluddrat av: Matillda

klockrent inlägg!

2010-05-04 @ 09:30:08
din blogg eller nåt annat kul: http://enterthemworld.devote.se

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0