NAAAÄÄEEEE


Att fylleblogga är nog det bästa man kan göra.
det enda som är dåligt är ju att man skriver fel och DÄ hela tiden.

Bilden ovan är en bild på min lillasyster, som jag älskar väldigt mycket.
Det brukar vi inte säga och så men det är so we roll.

Idag sa nån: "men där är ju din syster, ge henne en kram!"
Jag tror vi båda tänkte: " ja jag har hängt med henne ett ANTAL timmar av mitt liv, jag vet, ska jag ge henne en kram? Varför?
Men Boussan, det här är tydligen ett jättebautamegatöntinlägg men I fucking love you.
BousssiBoussi vem skulle jag knöla med om inte dig!? knöliknöl lövilöv klyviklyv.

Du o Ja Boussan, va fan.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0