ölkorvar

Idag har jag ätit en macka med kalkon och tomat på, te, kyckling sweet and sour, ris, äpple, banan, stekt ägg keso mer tomater och 3 ölkorvar.
Sen smällde jag i mig ett äpple till nyss. tydligen.
"NÄ MEN GUD VILKEN TRÅKIG DAG HON HAR HAFT", tänker ni, "SOM INTE HAR NÅT ANNAT ATT BERÄTTA OM ÄN VA HON HAR ÄTIT!" Nä men.. bry.

Idag var det inte lika fint väder som igår. Igår brände jag mig på näsan i solen, så den var röd idag.
Jag tänkte att jag drar på en ful keps så jag inte ska bränna ansiktet mer idag, men nehe, det var tydligen "molnigt" idag. Imorrn ska det tydligen regna eller KANSKE TILLOMED SNÖA.

Jag försöker intala mig själv att metrologerna på tv är sadistiska mytomaner och tröstäter ölkorv.
Det var ju fint ett tag iaf.
*GrÅtEr*

 Är lite mens-emotionell idag.

Idag ringde jag telefonbanken. Den sa att mitt konto innehöll 11 kr.
Imorrn ska det pantas flaskor! hurra!

vem fan fyllde år idag...Nej just det, det var igår...
ööh..


Ibland saknar jag den här tiden:
Tiden då Ussa alltid hade färgglada kläder på krogen.
Tiden då Gabbe följde med HELA vägen till krogen.
Tiden då Sara var på fest över huvud taget.


Här är en sjukt sexig bild på mig när jag slänger med huvet och har bajspunkarstil.
ENJOY!

Har sagts
Kluddrat av: Alice

Hahaha! Sexigt! Hon med mycket brutala ögonbryn heter karin och bodde med oss i london. När jag såg henne första gången var hon blond också och hade såna ögonbryn. Jag tittade bara föraktande på henne på den tiden. Men nu tycker jag att hon är snäll :)

2010-04-15 @ 23:47:25
din blogg eller nåt annat kul: http://alicedockner.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0