Pengar del 2.

Jag skrev ju i inlägget innan att jag var tvungen att handla.

Nu har jag 127 kr kvar på kontot.
Jag satte alltså in ca 1000 kr igårkväll.

Jaja, nu har jag iaf mat i kylskåpet.
Jag ska sluta köpa saker och utveckla min förmåga att hitta saker istället tror jag.
Det är ju lättare nu liksom när snön är borta, och jag är ju relativt skicklig på att hitta just paraplyer redan innan, så det lär ju va nåt att satsa på.
Jag kanske ska försöka bli en sån där som hittar hela bra matprodukter i containrar utanför livsmedelsbutiker?
Det är ju gratis och så. Fast kan va rätt äckligt ifall man inte vet vart man ska leta..
Om det går dåligt med hittandet så får jag väl börja utveckla mitt sätt att utnyttja folk och/eller manipulera folk.
Manipulation är jag iofs rätt dålig på, där har jag nog inte nåt att komma med.
Sista utvägen kommer väl va att sälja min kropp, men det har jag lovat mamma att inte göra, så innan jag säljer min kropp får jag väl snylta av mammas sjukpension.
Suck.

Jahopp, idag har jag då bland annat shoppat käk för 500 spänn, typ nästan gått in i Ussas lägenhet när hon hade sex och upplevt jobbiga situationer av att folk kittlar mig på och runt halsen.
Jag pallar inte när folk tar på min hals, jag ryser sönder och ibland rycker jag till med huvet för att det är så jävla obehagligt att jag får nackspärr. Happens all the time.
Nu rös jag bara av att tänka på det.

Undrar om det är nåt omedvetet som styr det där? Alltså att jag är rädd för att jag kommer dö av typ en strypning eller rädd för att sluta andas?
Så är det nog.

Nu ska jag syna bluffen och gå och lägga mig mellan vita lakan.
CHIP O HEJ, BÖRT MED DÄJ.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0