pengar

Jag har nu insett att jag är oduglig med pengar.
Jag borde inte få gå lös i butiker.
Jag borde inte ha hand om mina pengar.

Jag borde inte få ha en plånbok över huvud taget, för så fort jag har pengar tror jag att jag är KING OF THE WORLD och att jag kan klyva vad som helst!
Igår innan jag skulle gå till Porris, så satte jag över pengar från mina fonder till mitt konto, för jag hade inte mer än 11 kr på kontot och inget i plånkan ELLER sparkatten.
satte över ca 1000 kr. och idag när jag ringer telefonbanken säger den: "tillgängligt belopp på kontot är 631 kr"
Alltså gjorde jag tydligen av med ca 400 kr igår. PÅ VAD?!!?!?
JAG MINNS INTE!??!
Jag är så jävla kass, jag borde låsas in.
Jag tror inte ens jag betalade min egen garderob, så va fan har jag shoppat?! Jag vet att vi köpte lite stuff i baren odä men....
DAMN.

Jag måste hejda mig.
Fan också.
Jag måste handla käk. Helvete.
Jag får åka till ingelsta.
Ingelsta rocks.

Har sagts
Kluddrat av: Alice

vet hur det är. Jag satte över 1000 kr i torsdags tror jag det var. Nu har jag ungefär 170 kr kvar. ingen aning om var allt har tagit vägen :O

2010-04-18 @ 18:29:33
din blogg eller nåt annat kul: http://alicedockner.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0