cd-skivor.

Idag är jag hemma i Norrköping för en gångs skull.
på onsdag börjar sista veckan av Teaterbåten i Motala. Både sorgligt MEN ASSKÖNT.
ASSKÖNT för att jag då inte längre kommer jobba i Motala och åka framotillbaks och bo i en gammal konsumbutik, men sorgligt för att det har varit jävligt kul faktiskt.
Jag ska försöka dokumentera så mycket som jag kan med mmsbloggning den här veckan tänkte jag.
Idag börjar Ussa i skolan i Linköping. Dans på Lunnevad.
Hoppas hon hittar dit.

Alla andra småglin(läs: motalaeliten) börjar i skolan igen också. Men jag är ledig. :) HAHA IN YOUR FACE.
Det är stökigt och skitigt i min lägenhet och jag har tvättid ikväll.
Ska nog försöka mig på en storstädning!
Det skulle verkligen behövas.

Jag ska även försöka bli klar med min nya skiva jag håller på och bränner.
Den komemr bli bättre än dom innan men kommer säkert ändå få dålig kritik av dom här två ultramusikaliska puckona.

Har sagts
Kluddrat av: näjd

forsätter gymnasiet såhär går jag inte heller i skolan inom kort...

2010-08-23 @ 19:16:22

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0