Ibland tror jag att jag är påhittad.

Jag är så hiiiimla nära på att köpa dom häääär nuuu......... mmmm.......

Jag vet alla har dom redan för länge sen... men... dom är ju fortfarande såååååååå snyggaaaaa....
GRRRRRRRR.


Idag shoppade jag lite på mellandagsrean.
Jag köpte en wonderwoman-Bh, en jättelång sliskig skjorta, en jeansskjorta, ett linne med ett uttropstecken på(ja ussa en sån som du har) och en rosa slapp-bh. och en jättegrön fuskpälsväst. vad jag nu ska med den till.
och skitmycket omega3.



Har sagts
Kluddrat av: Diana

hahah.. klyyyv barre. åhsaknardigredanbuhuu

2010-12-30 @ 01:21:12
Kluddrat av: Gelix

i got those shoes and they are awesome!

2011-01-02 @ 12:53:09

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0