NÄE vad pinsam.

Asså om jag skrev i förra inlägget att det va fylleslag i onsdags, så va det INGENTING i jämförelse med i lördags.
Jag gjorde bort mig rejält för varenda jävla kotte där tydligen!

Jag lurade folk i toakön så jag kom fram före dom.
Jag gav 120 kr i dricks till garderobskillen.
Jag sa till en kille att han va jättesnygg, han dog av garv för att jag va så full.
Pratade med x antal personer jag ALDRIG skulle våga prata med nykter, minns inte ett enda ord, men det var antagliegn nåt pinsamt, för sån är jag.
Stal en hatt från en tjej och hade bort den.
Slog till en random kille på käften. Vet ej varför.
Jag var äcklig full och elak.

FÖRLÅT.
Hejrå.

Har sagts
Kluddrat av: Matillda

HAHA :D!

2011-01-02 @ 17:49:49
din blogg eller nåt annat kul: http://aname.webblogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0