Nyårslöften.

Jag följer Fröken Johans exempel och tänker härmed förklara vad jag lovar inför 2011:

-att jag ska dra ner på mitt drickande, dvs. aldrig mer mintu eller annan ren sprit, hädanefter; endast cider/vin.
-att jag ska sluta tänka på det förflutna varje dag och istället tänka på framtiden.
-att jag ska fokusera på karriären mest av allt.
-att jag ska lära känna minst en ny människa.
-att jag ska laga bättre och mer varierad mat.
-att jag ska fortsätta gå till gymmet regelbundet.
-att jag ska klä mig liiite mer färgglatt än vad jag gjorde 2010.
-att jag ska spara pengar.

Jag vet att detta kanske är mycket att begära av mig själv, men va fan.
Man måste väl satsa?

MOT SHEERWOODSKOGEN!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0