Synkar iphonen..

Hittade hela Sara Dalas musikbibliotek på datorn så nu är både Mora träsk och ronny och ragge med på iphonen!



Okej, men den här praktikanten som är på Arbis.
Han är det mest ointeligentaste som någonsin har fötts.

Jag vet inte hur jag ska beskriva honom.
Han är 25 år, det dräggiaste ni sett i ert liv, glest svartfärgat hår(fast han är vitblond egentligen) med utväxt, piercing i läppen, händerna i fickorna HELA TIDEN och luktar svett HELA TIDEN.

Han visste inte vad en bag-in-box är.
Han trodde att Bruno Mitsogiannis hade gjort låten "We will rock you".
Han trodde att anledningen: "Jag va ute och festade hela natten med mina polare:) vaknade inte av klockan :)" var en OK ursäkt för att komma 4 timmar för sent till jobbet (JA HAN GJORDE SÅNNA SMILEYS I SMS:ET!), och SEDAN SAMMA DAG Be om att få gå tidigare för att hans mamma fyllde år och skulle ha fest!
WTF VAD I HELVETE HAR HAN I HJÄRNAN??!!!!!=?="?="?="=")")#"=¤)#=%((¤%&%&/¤%
Asså seriöst, jag har aldrig träffat en mer pantad människa.

När vi skulle bära ut grejen till bilen som skulle med till viken, ställde vi allt i farstun på arbis och började bära.
Han tog en grej, bärde ut den och sen stoppa han händerna i fickorna och frågade "Jaha, vad ska jag göra nu då?"
HÄMTA NÅN AV DOM RESTERANDE 20 GREJERNA KANSKE?!?!?!?!?!?!

När vi hade haft premiären så klagade han på att han hade ont i ryggen efter att ha stått och sträcka på sig för att se proper (eller rättare sagt se så okej ut han bara kan) ut när han va "värd" för buffén.
OJDÅ vad synd om dig!! Jag har jobbat 16 timmar om dagen 11 dagar i rad och bärt ca 10-dubbelt så tunga och många grejer som du bärt i ditt liv, och du klagar på att DU HAR ONT I RYGGEN!?
INTE OKEJ.
Jag har aldrig varit så här irriterad på en människa i mitt liv.
Om han får behålla praktikplasten är det bara för att nån tycker synd om honom för att han är så jävla blåst eller för att arbetsförmedlingen TVINGAR oss att han kvar honom.

Under Showtime drar han ridån ca 5 gånger. HUR kan man misslyckas med det?
Han kan inte komma ihåg sina 5 saker han gör under en föreställning på en timma, fast han varit med och repat den 3 gånger innan premiär och nu även haft 3 föreställningar.
Jag gör minst 8-dubbelt mer saker under föreställningen än han och kan det utantill. FÖR MAN SKA och MÅSTE kunna det utantill!
Han är den mest failade människan EVER MADE.
VILKEN JÄVLA NITLOTT.
JAG ÄR SÅ ARG.
Han har aldrig haft ett jobb i hela sitt liv, och gick inte ens ut med fullständiga betyg.
OCH VARFÖR JAG ÄR SÅ ARG ÄR FÖR ATT HAN FÅR 11000 KR I MÅNADEN.
FRÅN ARBETSFÖRMEDLINGEN.
Var.
Var någonstans, är han värd 11000 i månaden.
VAR NÅN STANS?!
Jag vill ta en köttyxa och löpa amok på arbetsförmedlingen.
Det vill jag göra.

Jag är iaf inte ensam om att känna så här. Det är en liten tröst.
Nu ska jag försöka lugna ner mig till Kenta Gustavsson och ta medicin så jag inte blir sjuk.
Om det inte är försent.

Har sagts
Kluddrat av: Diana

Hur kan det vara möjligt att överhuvudtaget få så mycket av arbetsförmedligen?? Fattar ingenting..

2010-12-13 @ 18:15:15
Kluddrat av: Nadjiii

Fyyy fan vad irriterande, sjukt!

2010-12-17 @ 06:15:45
Kluddrat av: sara

haha moraträsk

2010-12-17 @ 13:34:12
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0