Alla stjärtars dag.

Jag säger så här: jag klöv en vinare igår och blev bautaknök.

Dagen började med huvudvärk men jag beslöt mig ändå för att klyva fikan på fräcka som jag bestämt sen tidigare.
Jag klöv iordning mig och gick dit, mötte upp Kalle och Marcus.

Det var trevligt och jag gjorde av med för mycket pengar, så nu har jag bara 41 kr kvar på kontot.
Sucsess.
Sen kom Mucken och Ussa så gick vi till ica för att köpa godis.

Jag köpte inget för jag har ju väldigt lite pengar.
Sen gick vi till crescendo eller hur det stavas, för att kolla på FMG:s alla hjärtansdag-jazz.
Det var mycket trevligt, vi va värsta gänget!



Sen efter det hängde massa folk med hem till Boussan och  åt makaroner och köttbullar, vi har rackarns trevligt!!





Mucken, hon diskade.
Sen kollade vi på världens trögaste film på 5:an och så gick jag hem nyss.
När jag kom hem så insåg jag att min värmefläkt stått på hela dagen.
Inte bra.
Dock var det iaf varmt här.
Imorrn ska vi gå ett gäng till arbis och dansa bara för att vi vill och kan.
Puss

Har sagts
Kluddrat av: Celina

COOL frisyr i presentationen till vänster!! =D

2010-02-15 @ 22:24:06
din blogg eller nåt annat kul: http://schlaijna.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0