EXITED

I'm not telling! IHIIHIHI!

Jag har fått en värmefläkt. HURRA!
Jag höll på att frysa ihjäl, men med mig hem från stjärneberg fick jag en gammal värmefläkt som värmer mitt rum här helt underbart!!

Däremot en greje som inte va så bra va att min toa fick damp och började spruta ut vatten från alla håll och kanter förrut!
Jag fick panik!!!
Helt galet, men nu har jag lyckats stänga av vattnet, så det inte sprutar iaf :S
Nu måste jag spola med duschslangen.
Det var konstigt.

HEJDÅ
WIII.

Har sagts
Kluddrat av: sara

ja, vi kommer ut men det är knappt. btw, (btw hahah) var äre som är exited ???

2010-02-03 @ 20:37:20
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0