FF

Hejhopp, idag har jag varit och fikat på fräcka fröken med Tove och Linda. Det var trevligt. Vi kom fram till att människor av det manliga könet är konstiga men väl behövda och att vi ska åka till amsterdam. Efter fikan shoppade jag loss på Ica och gick sen upp till Ussa där muck även var. Jag klöv in käket i Ussas kyl så länge. Vi kollade på tv i hundra år och gjorde diverse andra saker som t.ex läsa, plugga, duscha, spela gitarr och bli gravida maria-stilen. Sen gick jag ut i krig och sa åt Ussa att döpa barnet till Womba womba och Mucken sa att hennes barn får heta va fan som helst bara han eller hon har lockigt hår och brinnande ögon. Nu kom jag på att jag glömde allt jag köpte på Ica i Ussas kyl. Hungrigt.

Har sagts
Kluddrat av: sara

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAAA lockigt hår och brinnande ögon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

2010-02-10 @ 19:52:53
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0