Fyfan för fläsk.

I lördags var det verkligen Heybaberiba.
Jag vet inte vad som flög i mig men kul som fan var det.
Vi skulle ha personalfest på arbis efter föreställningen, som by the way gick sketabra.
Så vi åt mat och drack och så.
Hade tänkt att inte dricka men EN cider får man väl klyva tänkte jag.
Johan va trubadur tillsammans med en kille som hette Pelle som var SKICKLIG SOM FAN på gitarr.
Megamegamega.
Sen klöv lite annat folk några visor också.
Jag tog en till cider.
Här är lite bilder:




Jag var väldigt rödhårig.
Jag tog 2 till cider.
Ja så lekte vi massa roliga lekar och hade svinkul tills vi var tvungna att gå för hon som jobba i köket ville låsa och gå hem.
Då gick alla över arton till Huggan (Som jag kanske inte planerat men det kändes ok och kul så att..).

på vägen hade vi askul, vi bästämde att vi skulle ha en tävling om vem som gjorde knäppast saker så fick man påäng för hur knäppt det var. Eve va domare.
Jenny ramlade mitt på skvallertorget men gjorde en modern danskoreografi av det.
Johan försökte massa saker typ lägga groteska kommentarer och dansa konstigt, men lyckades inte riktigt.
Geten slickade på sitt finger och stoppade in det i en främmande mans öra och slickade på det igen, men det fick hon inte mycket påäng för, för efterråt så skyllde hon av sig på eve.
Jag skrek "STEFFE? ÄRE STEFFE!?!? äääee det vaa in te Steffe...." i kön och slickade på en främmande mans hand och massa andra saker som jag kommer till sen.
Ussa klöv dansgolvet på hugo med både ytterkläder och en bag-in-box-påse. Det va skillat.
Sen när huggan stängde, blev det efterfest hos Gustav som vanligt.
Minns inte vilka som följde med, men jag minns att vi hade kul på vägen dit.

Här hände massa konstiga saker.
Här är lite bilder;




HAHHAHAHAA Ja det jag gjorde vilket jag tror gjorde att jag vann tävlingen var ju då att rita killen med grejer i ansiktet, i ansiktet när han däckade.
När han vaknade såg han ut så här utan att han visste det och fortsatte festa, trodde han fortfarande såg ok ut.HAHAHAHAHAHA.
En tjej försökte ragga på honom, tror jag, men han försökte ragga på mig.
Det var ganska motbjudande. Jag gick och spydde, och skulle gå hem.
Då va klockan 10 på förmiddagen och alla jag kände hade somnat eller gått hem.
Han följde efter mig och jag var otrevlig och sa att han såg förjävlig ut och att det va jag som hade gjort det, sen hoppade jag på en spårvagn så jag blev av med honom och åkte hem.
Märkte att ajg var full fortfarande och jag som skulle hem till viken klockan 11.
Jag började laga mat när jag kom hem för att inte somna, och duschade för att bli lite pigg, men det hjälpte typ inte.
Jag lyckades iaf ta mig till bussen där jag mötte matillda. Då kom jag på att jag glömt bankkortet hemma.
Trots det tog jag mig till viken för jag hade 60 spänn på värdekortet! sucsess!
Jag somnade 17:00. sov till 09:00.

Nu måste jag sova för imorrn ska jag till arbis.
Jag ska aldrig mer supa.
Elller.......?

Har sagts
Kluddrat av: sara

haha va knöligt !! LÄT som kul varje fall. jag sitter här på landet och ugglar

2010-02-02 @ 13:50:27
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0