HÄPP

Igår var det rajtantajtan igen, det gick väl sådär?
Förfesta hos Mucka, drack och stod i.
Det va najs.
Och på huggan var det väl kul. Vi klädde av Axel på dansgolvet.
Fjantade mest runt och med Ussa eller Johan. tror jag.
Sen skulle vi gå till Max, jag ussa o Mucken.
Där balade det ur och jag blev arg på en idiot i garderobskön, och sen blev vi kompis med två andra killar på väg till max som sedan visade sig var helt jävla dumma i huvet dom också.
det slutade med att jag satt med Linus Wigren på Max och snackade skit om idrottsparken.
Sen ville han veta saker om Muckens lillasyster, men jag visste inget. Så gick jag hem.
Tror Mucken va sur?
Vet inte varför.
Jag lyssnade på musik och dansade hela vägen hem.
La mig i samma lakan. Igen.
Nu måste jag byta.


Har sagts
Kluddrat av: muck

nä ja va inte sur alls, bara tänkte på att det var 6:e feb. och att wigren är äcklig och vill ha min syster.

2010-02-08 @ 00:29:01
din blogg eller nåt annat kul: http://muckpuck.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0