Har jag ett liv?

Nä..

1. Tre namn jag lyssnar till: Elisabeth, BättanBäst, Liza
2. Någonting jag tycker om med mig själv: jag har bra smak.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: lite fläskig.
4. Detta är jag rädd för: När fåglar flyger över en.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Mat, pengar, kul
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: jag kan inte komma på nåt. HAHA Jag kan inte komma på nåt jag inte kan göra. Konstigt.
7. Detta tycker jag om att göra: Klyva (includes A LOT!)

8. Detta vill jag göra just nu: Åka till Amsterdam och röka på.
9. Bästa känslan: när man är nykär och allt är underbart
10. Värsta känslan: När nånting tar slut, ett förhållande, en föreställningsperiod, ett liv..
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Snäll, rolig och Det lilla extra..(nåt konstigt, speciellt)
13. Vill jag gifta mig? Det beror väl på om man hittar den man vill gifta sig med.
14. tre saker vill jag göra innan jag dör: besöka USA, få en Unge, och bli succsessful i jobbet!
15. Min käraste ägodel: min iphone!
16. Något jag vill ha i present: en ny cykel vore najs till våren/sommarn.
17. Detta har jag på mig just nu: trasig t-shirt och trosor.
18. Favoritklädsel? men shit. Ska jag välja nåt ur min garderob?! ahaaa... aa jag gilalr mina paljettbajshängbrallor.

19. Favoritdjur: Sallybally
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: indiepop, och beyonce.haha
21. Favoritlåtar just nu: Hahah ni kommer dö men: Irreplaceable med Beyonce och from now on med MArit Bergman.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Går inte i skolan DAAAH.
23. Stjärntecken: Oxe

24. En bok jag älskar: HARRY POTTER
25. En film jag älskar: Pinapple Express

26.
Tv-program jag gillar: How I met your mother och Its always sunny in philadephia
27.
Favoritdoft: DKNY äpplet
28. Detta äter jag gärna: Kyckling
29. Dricker helst: Cola eller 7.0 Skogsbär.jä.
30. Favoritgodis: Är inte förtjust i just godis, utan jag klyver helst cola, chirre.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: THAI.
32. Färg på mina ögon: BLUE.

33. Min längd:
165cm. trort.
34. Jag tror på: Pappa
35. Jag spelar: Lite gitarr. Har spelat pingis.
36. Person jag beundrar: Lady gaga.
37. Så här bor jag: En konstig jävla lägenhet vid Polishuset över en granne som är cp.
38. Antal döda krukväxter i hemmet:
 Jag har en krukväxt men den är inte riiiiktigt död än...
39. Det här tänder mig: ta på mig. färdig.
40. Det här gör mig avtänd: Hårdporrfilms-killen
41. Favoritfärg: Svart och rosa, fast inte tillsammans.
42. Favoritcitat: "STEFFE?! aae... det va inte Steffe..."
43. En hemlighet jag vet: men hallå.
44. Bästa present jag fått: iphoneeeeee
45. Senast köpta skiva: öööhmm... Typ Libertines skitgammal cd, på rea...

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: vetifan
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: fyfan för fläsk.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag är bra på limbo. skitbra.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En koala. Dom är lata.
50. Vad lyssnar du på just nu? ljudet från tv:n. reklam.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag har städat på Arbis och hängt med Diana!
52. Var är dina föräldrar födda? Sverige. Dah?
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
öööh... vet inte... voddler kanske..
54. Vilken är din favoritrestaurang? gör inte sånt.
55. När badade du i en pool senast? Nån gång på badhuset. vet inte.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
ALLA! HALLÅ?!
57. Hur många barn vill du ha? en. Eller kanske 2.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?  metal.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Hatar politik.
60. Vad har du för TV-kanaler? 1-9, mtv, 4+ och säkert nån dålig sportgrej.
61. Har du åkt moped någon gång? Hahaha hallå, uppväxt på landet? (I Miss you moppen!)
62. Har du busringt någon gång? Haha ja, till heta linjen. skitkul.
63. Har du fått felparkeringsböter? nä, men böter för att jag cyklade mot rött...
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? NEJ.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? family guy.  
68. Kan du alla orden i nationalsången? nääääääääääää
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? DÖD SNÖ! HAHAHAHAH
71. Favoritpizza? vesuvio med kebabkött, isbergssallad och vitsås.
73. Vilken färg på läppstift använder du? HAHAHAHA
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Va?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Hahaha NÄ.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsiiiiiiin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Tove, vi käka på thairesturang!
78. Favoritchoklad? brun
79. När röstade du senast? Förra gången
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Jaa i sommras blire väl.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång Njaa... men massa dansdiplom på discon från typ 3:an
82. Är du bra på matlagning?  Om man gillar kyckling och nudlar.
83. Klarar du att tanka själv? Ja om jag är tvungen. men det lär ju ta en stund.
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej, men jag köpte proactive av Mucken i andra-hand för att hon typ va allergisk mot det.
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? nä.
87. Vad var det senaste du handlade? käk.
88. Har du kräkts offentligt? ja lätt.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? om man skulle hitta den sanna kärleken och han visade sig var mångmiljardär skulle ju det va nåt. annars, duger det med bara kärleken ;)
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? YESBOX. Been there, done that.
91. Har du ringt något betalnummer? trort.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Har inte gjort det. bara legat där själv och blivit hälsad på.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? japp! svart vare också. (?)
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Nåt vanligt trist. typ hej det är jag lämna ett meddelande.
96. Vad har du i din väska? Plånbok, pennor, ritblock, smink, hörlurar till Iphonen.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? FB-chatta med skönt folk. eller onanera.
98. Vad är du tacksam för idag? Att det är sista dagen innan lön! WOHO!
99. Var hittade du den här listan? på en bloggjävel.

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät? Skit i det. bry.

Har sagts
Kluddrat av: dajäääna rå

haha haha haaa.. vid sånna tillfällen önskar jag nästan att jag också hade en blogg. ska nog skaffa en då.

2010-02-25 @ 19:41:20

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0