Jag är SÅ JÄVLA trött på aset.

snön alltså.


Idag har jag hängt med TOVE hela dagen.
Vi gick på stan. Det jag kom hem med var ett par fullständigt onödiga röda fejkglasögon och 10 skitdyra tuschpennor. Sällskapet var dock mycket trevligt.

När vi kom hem kollade vi på film på voddler.
Först "The catacombs", som jag redan sett men ville visa Tove, sen "Död snö" som var hysteriskt rolig, en norsk skräckkomedi som handlade om nazist-zombies som gömde sig i snön, HaHAHA!!
Sen såg vi skitdåliga "100 women" och så gick Tove hem.


Nu kollade jag ut genom fönstret, och gissa vad som singlar ner från himlen? Äppelpajer.
Nej, bara skoja.
SNÖ.

Nu ska jag sova. hejdå.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0