Nääe..

Det här med rubriken igår, exited.
Idag är jag inte lika exited. idag har jag haft ont i magen över det istället.
Hmm..

Kollade just på Supersize me. FYFAN VA ÄCKLIGT.
Jag ska aldrig mer äta på McDonalds. Om jag inte är full.
Fan vad man får insperation av tv.
Fan vad man får lust att göra det man ser på tv.
Förrut såg jag Roomservice och tänkte direkt "Nästa lön ska jag köpa färg och måla om i min lägenhet."
Såg Biggest loser och tänkte "imorrn måste jag börja träna igen"
Såg ett avsnitt av Vänner där Pheabe gjorde handdockor av strumpor och tänkte att jag borde pyssla, eller rita.
Såg Ett sånt där modeprogram med Trinny och Susanna när dom stylade om en tjej som bara klädde sig i svart vitt eller brunt, så hon blev jättefärgglad och hon blev verkligen en ny människa ochjag tänkte "Varför slutade jag klä mig färgglatt och galet?! VARFÖR?!?!?"

Jag har sån lust att förändra nåt.
Men jag vet inte var jag ska börja.
Imorrn ska jag duscha. Och sen gå till arbis.

Duscha är en förändrig dom flesta gör varje dag. Jag gör det oftast bara varannan dag.
Det gör mig speciell.
Eller äcklig.

Nu tänker jag lägga upp en bild som inte har nåt med nåt att göra.

Har sagts
Kluddrat av: tooooovvvvv

haloo breuden vagörruu?

2010-02-05 @ 17:56:13

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0