OJOJ vad klyvande det blev.

Igår efter föreställningen åkte vi, värsta gänget till Linköping för att gå ut och klyva.
O herrejävlar vad grejer det hände.

Jag tänker inte berätta allt, What ever happens in linköping stays in linköping.
Några roliga nycklord får ni:
Pök, vin, dubbelutgång, hångel, buttplug, tant i blå långklänning, RK, Steffe, Pame, twister, blomman, fitta.
Ja, roligt var det.
Synd att den enda bilden som finns från kvällen är den här:

Jag har här klättrat upp på en vägg.
Tina tar på min röv.
Nu ska jag äta rå korv och kolla klart på Die Hard. 

Har sagts
Kluddrat av: Matillda

ÖH! Jag tror jag vill dit. ska kolla med stoffe bara, om han vill haka på. Jag hör av mig närmre lördag ;D

2010-02-23 @ 19:12:42
din blogg eller nåt annat kul: http://enterthemworld.devote.se
Kluddrat av: diana

uhhh.. I likie sound of the nyckelwords.

2010-02-24 @ 14:09:51

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0