Det handlar om att GÖRA saker.

Vad GÖR vi egentligen?
Nu kanske jag har fått detta helt bakom flötet, men vi har fan blivit lata på att GÖRA saker!!
För att försöka förklara/utveckla:
En helt vanlig dag när jag hänger med Mucken, kanske det vi gör är att kolla på tv, sitta vid datorn eller för omväxlingens skull kolla på film på datorn.
jippiii.
Just nu har jag iofs inte haft något riktigt privatliv då jag jobbat som en dåre, men annars?
Om jag hänger med Matillda, vad gör vi då? Kollar på Tv?
Jag måste skärpa mig.
Jag får helt enkelt komma med lite kreativa förslag.
Jag menar, t.ex häromdagen så började jag och Mucken spela Norrköpingsspelet som jag fick i julklapp (monopol fast med Norrköping-Världens bästa stad) och så var vi HELT uppspelta över det hela kvällen!

Jag kanske överdrev lite där i början. Vi brukar ju faktiskt supa och spela musik också, men vem gör inte det liksom??!!
DET ÄR SÅ TRÅKIGT PÅ VINTERN!
Iaf när det är så förbannat kallt ute som det är nu.
När snoret i näsan fryser till is så fort man går ut.
Igår hade jag TVÅ vinterjackor på mig (iofs kanske av en annan anledning än vad jag missleder er till att tro).

Hur som helst så borde vi göra mer saker.
Jag måste nog göra en lista på saker jag måste göra, för att både lägga ner mina tråkiga rutiner och bli lite mer kreativ.

HÄR BLIRE EN LISTA:
Tatuera in ett mönster som inte har nån betydelse
Möblera om
Rita i mitt block
Ha på mig färgladare kläder
Använda min kamera flitigare
Sluta med farmville
Träna mer
Sätta upp fler bilder/byta ut bilder på väggarna i lägenheten
Hälsa på hemma hos folk oftare
Dricka på konstiga tidpunkter
Sluta bli sur flickvän när jag inte kan träffa Jimmy pga jobb
Köpa ny mat som jag inte BRUKAR äta
Pyssla
Sy om kläder
Spela gitarr och sjunga

Ja jag får väl utveckla listan vartefter. Det finns ju mer grejer man kan göra sen när det blir vår/sommar.
Öhm.. Hejdå.

Har sagts
Kluddrat av: sara

Precis det där satt jag och blev arg på häromdagen. Det slutade med att vi tokstädade lägenheten tills den blev tipptopp. Sen igår var vi som jag berättade hos martins pappa och gick ut och gick promenad och lagade mat ihop. isället för att sitta vid datorn. Häromdan skällde jag även ut Martin för att ha suttit fasklistrad vid datorn i flera dagar. då stängde vi av tv:n och datorn och musiken och bara låg och pratade istället. dert var bra. mer sånt här! skönt att nån mer än jag har tänkt på det där!

2010-01-08 @ 13:37:01
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/
Kluddrat av: cornelia

låter som en skitbra ide! när du planerar att sy om kläder så vill jag vara med för jag behöver hjälp med hur jag kan göra om mina fula kläder!:)

2010-01-08 @ 13:41:44
din blogg eller nåt annat kul: http://sassyminx.blogg.se/
Kluddrat av: Matillda

Hehe, ;) najs lista. ps, segt att Jimmy jobbar på Söndag! Jag ska till Sälen kl 06.00 från Viken på Söndag så det blir ingen utgång för mig.

2010-01-08 @ 21:06:31
din blogg eller nåt annat kul: http://enterthemworld.devote.se
Kluddrat av: tovv

min vän, jag ska hjälpa dig med din lista. Kom och besök mig och ta med dig ditt nya fina norrköpingsspel. det skulle väl vara enklare om jag kom till dig iofs. men då skulle vi inte göra något som hade med listan att göra. fast det kanske räcker med att ses, även om det är hos dig?

2010-01-13 @ 21:27:49

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0