HÄPP 2009!

Jag är listkåt så härmed fyller jag i en lista jag hittade hos Mucken!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? JAPP! Jag gjorde mig av med underbett och tandställning, jag tränade flitigt ett längt jävla tag, jag skaffade mig en BRA pojkvän!!!

Höll du några av dina nyårslöften? Mucken skrev så här :"Det enda löftet jag hade delade jag med Lisa, och det var att sluta äta kebab. Jag höll det, gjorde du?", Hmm jag höll det så gott jag kunde...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? JÄPP SaraDALA klöv ut en liten Folke!

Dog någon som stod dig nära? Nä, tur dä.

Vilka länder besökte du? jag klöv förbi danmark och tyskland för alkoholshopping!

Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mer pengar och mer tid att träffa Jimmy.

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Kulturnatten 26-27/9, natten jag träffade Jimmy!

Vad var din största framgång 2009? Att jag fick heltidsjobb!

Största misstaget? att åka till norrland på nyårsdagen! -30 och dyngförkyld.

Har du varit sjuk eller skadat dig? Jaa, asasförkyld i början och slutet av året, och i februarit var min käke på läkningsstadiet efter operationen så då kände jag mig gaaanska skadad.

Bästa köpet? Min nya dataskärm!

Vad spenderade du mest pengar på? käk och alkohol

Gjorde någonting dig riktigt glad? operationen, alla härliga fester i Muckens studentrum och hos Ussa, och att jag träffade Jimmy!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Friday Night med McFly, tralala lilla molntuss med Bob Hund, Hellre jagad av vargar med Orup, och Use somebody med Kings of Leon.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!!! Det har hänt så sjukt mycket bra saker det här året även om vissa saker har varit dåligt för vissa så har det fört nåt bra med sig!

Vad önskar du att du gjort mer? utnyttjat solariumet i källaren.

Vad önskar du att du gjort mindre? varit lat.

Hur tillbringade du julen? Annorlunda! julafton hos Mormor och morfar och juldagen hos farmor och farfar och sen party på Huggan på kvällen!

Blev du kär i år? JAPP!!!!!!Big time ;)

Favoritprogram på TV? How I met your Mother!

Bästa boken du läste i år? Har fan inte läst nån bok.. jo!! jag läste om alla Harry Potter-böckerna när jag låg hemma efter operationen.

Största musikaliska upptäckten? JIMMY!
 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Öööh kommer inte ihåg... men jag önskade mig ju en iphone i julklapp och det fick jag!

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Grillade i en park med mina vänner och gick sen till Huggaaaan!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? vet inteee.....

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? svart, cool och nästan punk ibland.

Vad fick dig att må bra? fan allt! Norrköping, människor ALLT!

Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen. möjligtvis Håkan men, ja.

De bästa nya människorna du träffade? JIMMY SÅKLART! och hans kompisar som jag träffat, hur sköna som helst!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0