HEjhej hemskt mycket hej!

Snart ska jag gå till ica och sen till Arbis.
Ikväll äre showtime igen.
Och imorrn igen.

Igår när jag hade skrivit klart blogginlägget fick jag världens städryck och städade järnet, fast klockan va typ halv 2. Jag dammsugade och våttorkade golvet alldeles nyss, kunde ju inte göra det på natten. Min granne skulle ju bajsat på sig då.
Har även redan sorterat tvätten fast min tvättid inte är förns måndag!
Har en klipptid på måndag som jag måste avbeställa. Måste spara pengar.
Jag är ändå rätt okej i håret nu.
Jag tror att det har börjat hålla sig rätt okej nu också sen jag slutat tvätta det varannan dag. Nu tvättar jag det typ en gång i veckan.
Gjorde mittbena idag, kolla:

Det blir längre och längre!! 

Ja självklart så kan jag inte åka till Jimmy på söndag då. Han ska jobba.
Sååånt är liiiivet.
Nu ska jag jobba.

HALLO HEJ.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0