HEJHEJ

Förlåt att jag inte har skrivit, har jobbat som ett as.
Igår på nyårsafton hade vi iaf premiär för La Cage Aux Folles.
Det gick svinbra och sen åt vi gott.
Ska lägga upp lite bilder sen när jag kommer hem, är hos Ussa just nu.

Kvällen blev busig och konstig.
Först så dissade jag och Tina tolvslaget med raketerna o dä, för det var ju dökallt ute.
så vi satt o snacka skit inomhus isället. sen dansade vi massa, Gustav DJ:a kul.
Det kom massa fjortisar men dom gick sen så var det bara Arbisfolk kvar, så strippade sara på bordet. Det va kul.
Sen blev det efterfest hos Gustav som vanligt.
Jag hade upptäcktsfärd, för jag insåg att hans korridor var större än vad jag trodde.
Hittade massa indianfjädrar jag sprang runt med på huvet och lekte indian med, skrek att "jag har en fågel på mig!".

Så blev det segt och jag ville gå hem. gick samtidigt som mosse o Johan så jag fick skjuts för johan körde. BRA.
Kom hem vid typ halv 7 och klöv sängen dirr.
Vaknade kl 10 av att Ussa ringer och gråter för att hon har slarvat bort sin nyckel och inte kommer in hos sig.
Jag tröstar och klär på mig för att komma hit och öppna. Har ju extranyckel.
så sov jag här. vaknade kl 1.
Mucken har tydligen tappat bort sig och min hemnyckel. hon sover ju hos mig så on hade min extranyckel.
Bajskorv.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska gå och handla innan jag gå hem eller om jag ska klyva en pizza.
Jag går nog och handlar.

är trött och känner mig äcklig för jag har svettats mycket.blä
Gott nytt år.

Bilder!

Bättan nyyyårsaftonennnn

La cage aux folles

Linnéa, sara och Isak backstage.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0