lite mer okej.

Började dagen med att snooza mycket, det är sånt man vill när man känner sig nere. Eller när lägenheten är kall som en jävla frysbox och elementet man sover brevid funkar lika bra inkopplat till ledningarna som om det inte skulle va det. Alltså funkar rätt dåligt.

När jag klöv upp mig ur sängen så käkade jag ändå lite frulle. såg mig i spegeln.
........................jaaa, det var ju inte en direkt vacker syn, vilket jag iofs att förväntat mig, men JAG MENAR COME ON!? Man behöver ju inte överdriva.
Tårar är förödande mot en själv. Ens utseende iaf.

Jag funderade ett tag och insåg att jag inte ville/orkade eller kunde gå till jobbet.
Jag gick inte på facebook. Ändrade min relationsstatus. Sorgligt eller töntigt?
jaja, jag vet inte hur man gör för att folk inte ska kunna kommentera det iaf, men man blir ju lite irriterad när folk man inte vanligtvis hänger med eller pratar med kommenterar och skriver nåt konstigt.

Jag är i alla fall rätt okej för övrigt idag. Har pratat med mamma och så också..
Pratade lite med Jimmy på FB-chatten också. Det känns helt ok. Som sagt, våra känslor för varandra är ju oförändrade ändå. Det är väldigt lättande.

Jag duschade och gick till apoteket för att köpa ansiktskräm. köpte även nån slags ögonkräm som skulle kyla ögonen. kändes bra.
Ringde Ussa som direkt frågade om jag ville ha mat, jag sa ja och gick hem till henne.
Fick mat. god mat.
Sen hängde jag där  tills nu. ja jag är fortfarande där iofs.
Har kollat på män som hatar kvinnor. sjukt bra film.

Ussa hittade en block förrut som hon och jag skrev meddelanden till varandra i när vi bodde ihop. Dom är sjukt roliga jag ska citera....

Dett har ussa skrivit till mig innan jag skulle åka till thailand:
"Bättan Luddet!
Ja, idag är du bättan luddet.
Här kommer  dina regler:
1. Få inte HIV
2.Undvik djur du endast sett på tv som:hajjar, ormar, spindlar, krokodiler och mera.
3. köp något eller några åresenter åt mej
4. sup inte ihjäl dig.
Lycka till."

nu tänker jag lägga upp en bild från muckens dator som jag i nuläget sitter vid och klyver.

Det blev det här bilden, och det är en protest till muckens SJUKT dåliga utbud på bilder.
bajs


Har sagts
Kluddrat av: sara

haahaaa så jävla ussa!!

2010-01-27 @ 14:35:43
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0