Moooo

Jag bloggar dåååligt.

Jäjä whatever.


Iförrgår tränade jag igen för första gången på typ 3 månader. Det var.. jobbigt.
Ska dit idag igen i alla fall. Måste ju för fan komma igång igen.

Jag har typ lagt ner det här med att tvätta håret.
Jag har dom senaste veckorna tvättat håret på julafton, nyårsafton och trettondagsafton.
dvs bara vi högtider. hahaha fan va äckligt. Men man känner sig ju inte manad att va fin i håret när man ändå bara går runt med mössa för att det är så jävla kallt och det enda man gör när man inte har mössa på sig är att va på jobbet, och där bryr sig ju ingen hur jag ser ut ändå.

Jag hare inte träffat Jimmy på typ en månad. Om han jobbar på söndag blir jag ledsen för jag har tänkt att åka till honom då.

Nä nu måste jag gå på stan och köpa lösögonfransar.
HEJ

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0