Nae, inte bra..

Idag blev jag scary girlfriend.
Inte bra.
Jag har känt mig sjukt nere idag och har gjort det i några dar nu.
HelvetesPMS-jävel säger jag.

Det är verkligen helt sjukt att det kan gå ut över humöret så här?!
Idag har det var helt jävla outhärdligt!!!

Dagen började med att jag försov mig och blev asförbannad över det.
Sen visste jag inte om jag var hungrig och ville inte laga mat, men gjorde det ändå, bara för att jag vet att jag egentligen är hungrig.
Sen var jag okej i ett par timmar när jag photoshoppade bilderna i inlägget innan. Kände att dom blev helt okej för att vara så oplanerade.
Sen blev jag helt plötsigt arg igen av nån jävla anledning, antagligen för att vädret är kasst och jag glömt mina favvoskivor i perukmakeriet.
Sen började jag tänka på Jimmy och att jag saknar honom så jävla mycke för vi inte har kunnat träffas på typ en månad pga. jobb och att vi antagligen inte kommer ses än på ett tag pga. jobb så då blev jag lite ledsen och ringde till honom. När vi lagt på blev jag jättefrustrerad och försökte prata med mamma för att hon skulle trösta mig men det blev inge bra för hon fatta inte och jag blev bara irriterad när jag pratade med henne.
Så ringde jag Ussa, men hon va lite busy och sa bara att jag skulle sluta tjura, och då blir man ju inte gladare precis. Så då grät jag en stund, och blev jätte-emotionell och skickade ett psycho-sms till Jimmy.
Så ringde jag Tove och sen Mucken, och så blev det lite bättre.

Nu känns det helt okej igen, och jag ångrar att jag skickade det där sms-et.
Han måste tycka att jag är helt jävla störd.
Min PMS är fan inte att leka med.
Jag blir helt jävla dum i huvet.

Såå, Jimmy, Förlåt för det där sms-et! Jag är inte galen!
Jag känner mig som en fjortis.
Jag kan inte hantera det.

Har sagts
Kluddrat av: sara

jag tänkte väll att det var nått konstigt när du var deppig för att du hade försovit dej, annars kan ju det var rätt skönt lixom :)

skit i pmsen nästa gång ;)

2010-01-14 @ 21:34:33
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0