Nej.

Idag blev det sämre igen.
Jag hatar när folk frågar hur det är och man försöker berätta..
Och det man gör är att börja böla. Största tönten i världshistorien.
Det är iaf väldigt jobbigt idag.

Har sagts
Kluddrat av: boussan

De kommer att gå upp och ner ett tag! att folk frågar hur det är så det är, men de kanske känns lättare om du bestämmer ett svar på frågan så att du inte måste tänka igenom det varje gång, eller bara säga att du inte vill prata om det. Om du är förberädd med ett svar så slipper du hela tankeprossen

2010-01-27 @ 21:41:27
Kluddrat av: sara

bättan är bäst ingen protest :) jag kommer forsätta att fråga för att du och ussan är de vänner jag bryr mej mest om och jag älskar er !

2010-01-28 @ 17:30:21
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0