TRÅKIGTTTT

härmar.

Höger- eller vänsterhänt: Högern
Humör just nu: Ångest för att behöva gå ut i kylan
Favoritgodis: cola chirre (gillar inte godis så värst)
Är det nåt du absolut inte äter: fiskar
Kläder just nu: trasig svart killtröja som jag tror egentligen är henkes, mina nya rosa långkalsonger och ett par puma-strumpor.
Musik just nu: Napalm på östermalm, Hets
Vad sa du senast: Jag kommer förbi så klyver vi till abris, hejrå
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 60/70-talet hippiiiieeeesss
Sommarplaner: jobba/chilla kanske nån festival om jag har tid/råd
Fisk eller badkruka: badkruka. Jag gillar inte att förstöra frillan, men om det är för jävla varmt hoppas jag väl i.
Saft eller alkohol: alkohol
Hur många kuddar sover du med: 4 men har en favvorit.
Favoritväder: vår/sommar, typ när man kan ha linne och bara en uppknäppt tröja över och kanske piratbyxor
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Maschete, nåt att göra eld med och menskopp.
Spelar du nåt instrument: nja jag brukar klyva lite på gitarren ibland.
Morgon- eller nattmänniska: öhm.. eftermiddagsmänniska.
Sparare eller slösare: vet inte. bortskämd men snål.
Bästa film: Pinapple express!!!!!!!!! BÄST
Tror på liv på andra planeter: Javiiisst
Kommer du ihåg din första kärlek: Jaa
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Har du några homosexuella vänner: javiiiisst
Tror du på mirakel: Kanske, jag tror på spöken och själar.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det har med vilja att göra.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja utåt men inte egentligen
Ser du på kärleken som ett misstag: Hahahha nej verkligen inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Jag är stor, men jag vill inte ha barn nu.
Bio eller promenad: kanske en promenad till bion?
Är du kittlig: Ja, fy fan. Får panik
Snarkar du? tror inte det?
Stjärntecken? OxeOXEoxe
Rädd för insekter? Bara sånna som är läskiga. typ spindlar i konstiga färger
Äckligaste insekten: spindlar i konstiga färger
Största svaghet: svartsjuka
Det här är jag bra på: jag vet inte.. allt jag är bra på finns det alltid nån som kan göra bättre.
Bästa bok?   HP
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flytta på saker med tankekraft
Vad vill du jobba som? maskör/perukmakare :)
Chips, morötter eller godis? CHIPS
Pizza eller hamburgare? båda
Skriver du dagbok? nae.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har haft massa piercings, och har tatuering och kommer göra fler.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Det är oftast stökigt men jag känner mig härligt tillfredsställd när det är nystädat.
Gungar du på stolen? Nej min stol pallar inte det.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Det får man la se. Jag är pissigt höjdrädd, men man vet ju aldrig! 
Vilken hand håller du gaffeln i ? om jag har en kniv är gaffeln i vänstern, annars i högern.
Är du rädd för blod? nej, däremot är jag rädd för att det ska hända nåt som gör att blod kommer.
Saltar du på maten? Alltid.
Gillar du att sjunga? O ja, hört mig?
Anser du att du är stark? Ja ibland.
Brukar du sola? Ibland blir jag tvungen, gör det helst inte.
Vad gör du om du får hicka? svär
Använder du knark? NEJNEJNEJ
Kaffe, te eller inget? Te eller inget.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0