FÅNGAD AV EN STORMVIND

Jag är kanon.

Jag är så bäst.

Jag och Matillda gick till Svea igår, för att det va kareokekväll, INGEN var där.
Seriöst, det var bara jag o Matillda där, sen kom 2 tjejer som gömde sig långt bort i ett hörn.
Jag sa, "ÄH Jag sjunger en låt sen drar vi".
Sagt och gjort.
Jag rockade loss till Fångad av en stormvind och tjejen som höll i kareoken blev helt i extas.
Hon ville att vi skulle stanna kvar eftersom det va en tävling och man kunde gå vidare till Sm i Kareoke och grejer, men vi sa att vi skulle gå.
Då säger hon att hon ville chansa och gav mig en biljett till norrköpingsfinalen i alla fall, för hon tyckte jag va så bra! Hahahahaa jävligt kul.

Så 16:e juni måste alla komma till Svea Skeppet och heja på mig när jag sjunger till Carolas låt igen, så jag kan gå vidare till SM i Stockholm HAHAHA!!
jävligt kul..
DETTA ÄR MIN CHANS ATT BLI NÅT?!!?!?!?
HAHAAHHAAHAH!

Har sagts
Kluddrat av: Alice

Hahaha fan vad ballt!!

2010-06-05 @ 11:51:04
din blogg eller nåt annat kul: http://alicedockner.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0