Hej

Imorrn fyller jimmy år och jag hejdar mig febrilt att klicka på hans namn, för jag vill inte se vilka han pratar med eller vad som händer,i hans liv för då blir jag ledsen för att inte jag är med där.
Jag har klarat mig rätt bra än så länge iaf.

Jag ska aldrig mer ramla sådär pladask för nån igen.
Det är så jävla svårt att kravla sig upp.
I gotta take it slooow...
Bry.

Det är studentvecka. Jag har shit-mycke att göra på jobbet. Mina kollegor är alltid tjuriga på nåt.
Jag vill lyssna på P3, men dom vill lyssna på P4 och eftersom dom är 2, och tillsammans över hundra år gamla så vinner dom. Trissssst.
Jag får lyssna på P3 när dom är på semester.

skulle äntligen lägga upp bilder från NY på FB men det funka inte.
FB suger på natten. Iaf på min dator.
Nu ska jag sova, för jag är skittrött.
Gonatt, idioter.


Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0