STOR MOTALAHYPE

Jag och Ussa anordnade en egen liten sista-minuten-midsommarfest för alla som missat att hitta nån fest att gå på.
Det blev succé och alla blev jättefulla på båda det ena och hejkonpejkon.
Idag känner jag mig ungefär som den här killen

Men det gör inget för jag är hur nöjd som helst med kvällen, det var en perfekt midsommar.
Det kom faktiskt massa folk, jag trodde vi skulle sitta där som ensamma mongon och va deprimerade men det spred sig fort som fan och vid 10hugget va vi typ 15 pers tror jag!
15 stackars kvarglömda själar som inte hade nånstans att ta vägen på midsommar.
Tack för att ni kom!

Hela kvällen kan sammanfattas med den bästa låten i världshistorien:



YOU MAKE MY DREAMS COME TRUUUUE UHUUHUHUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU JÄÄÄ!

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0