studenter 2010


Firade studenter.
Här ser vi Linnéa och Evelina, kardäng på flaket.
Trist väder för dom, men det verkade dom skita i totalt.
Följde med Linnéa hem och åt JÄTTEGOD mat, och firade henne med folk jag inte träffat förrut, sen kom Ussa.
Vi klöv massa.
Sen väldigt sent tog vi en taxi in till stan.
Gick först till VK vilket jag tyckte va helt ok, bra folk bra musik. Men dom jag gick dit med va tydligen inte nöjda, så då gick vi till Svea, vilket va ett brutalt nerbyte. Det luktade svett och alla va över 30.
dåligt.
Jag och Ussa sjöng Michelanglo på kareoken och gick därifrån.
Påväg hem till mig halvtvingade Ussa in mig på hugo.
det va 160 spänn i inträde men Ussa vägrade betala det och betala 100 spänn för oss båda.
Det va röj på hugo fast det inte va så mycke folk kvar, men det va bara skönt att folk hade gått. Dom vi ville träffa va ju kvar!
Så klöv vi lite där sen köpte jag en korv och gick hem!
Nu snart måste jag till Arbis FAST jag egentligen är ledig, för att klippa folk. :/
Jag kan inte ens klippa folk! Whatever. Dom får skylla sig själva.

funderar på att gå dit redan nu och förbereda. eller nåt.
Hejdå.

Har sagts

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0