Varför jag hatar min lägenhet:

* Den är varm när den ska va kall.
* Den är kall när den ska va varm.
* Min granne är dum i huvet.
* Mitt kylskåp står på en konstig plats, inte konstig bra plats, utan konstig dålig plats.
* Öpnar jag ett fönster/balkongdörren kan man inte höra vad dom säger på tv:n.
* När det är för varmt kan jag inte heller ha den öppen för folk som åker förbi på vägen nedaför tutar för att det är häftigt att tuta utanför polisen och paralellt med vägen går tågen som lagom börjar bromsa in precis när dom kommer i närheten av detta plejs.
* Luftventilerna och elementen sammarbetar inte.
* Plastmattorna i köket och hallen matchar inte tapeterna (dock mitt eget fel, som valde tapeter).
* Det är mörkt och instängdt (också delvis mitt eget fel, MEN ÄNDÅ!).

Bäst skulle va en fin sekelskiftslägenhet med höga fönster man kan sitta i på kungsgatan.. eller Smedjegatan, för det ekar så fint på smedjegatan...

Har sagts
Kluddrat av: sara

en sak du kan göra är att byta ut all mörk inredning till ljus. typ gardiner och sånt. det borde ju hjälpa lite. jag tänker förövrigt inte kommentera nått mer om du inte tar bort att man måste verifiera kommentaren. det är insane jobbigt

2010-06-09 @ 21:24:29
din blogg eller nåt annat kul: http://fiskenforfan.blogg.se/

Skriv nåt här om du vill:

Kluddrare:
LÅT STÅ!

Mäjl: (Visas inte)

Min blogg eller nåt annat jag vill skryta med:

Åsikt/skryt/whatever:

Trackback
RSS 2.0